Sklep – Wysyłka
1
Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Zrealizowane”, a potwierdzenie zmiany statusu zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.
2
Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
3
Koszty wysyłki to 17zł. *
4
Zamówienia będą realizowane w następujący sposób:
- zamówienie złożone od poniedziałku do piątku do godz. 10.00 – będzie wysyłane tego samego dnia*
- zamówienie złożone od poniedziałku do piątku po godzinie 10.00 – będzie wysyłane w dniu następnym*
- zamówienia złożone w weekend (sobota lub niedziela) – będą wysyłane w poniedziałek*
* warunek stanowi dostępność produktu na stanie magazynowym
Do tego należy doliczyć czas potrzebny na dostawę przez firmę kurierską DPD (ok.1-2 dni robocze).
5
Za ewentualne opóźnienia w dostawie, leżące po stronie firmy kurierskiej nie odpowiadamy.
6
W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie.
7
Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Zrealizowane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem; info@twojamoc.pl lub pod numerem : +48 537 808 828 w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.