Sklep – Wysyłka

1

Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Zrealizowane”, a potwierdzenie zmiany statusu zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.

2

Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

3

Koszty wysyłki to 17zł. *

4

Zamówienia będą realizowane w następujący sposób:

  • zamówienie złożone od poniedziałku do piątku do godz. 10.00 – będzie wysyłane tego samego dnia*
  • zamówienie złożone od poniedziałku do piątku po godzinie 10.00 – będzie wysyłane w dniu następnym*
  • zamówienia złożone w weekend (sobota lub niedziela) – będą wysyłane w poniedziałek*

* warunek stanowi dostępność produktu na stanie magazynowym

Do tego należy doliczyć czas potrzebny na dostawę przez firmę kurierską DPD (ok.1-2 dni robocze).

5

Za ewentualne opóźnienia w dostawie, leżące po stronie firmy kurierskiej nie odpowiadamy.

6

W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie.

7

Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Zrealizowane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem; info@twojamoc.pl lub pod numerem : +48 537 808 828 w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.